dijous, 24 de juny del 2010

Bona nit

Immers en plena fase d'oposició, tinc -òbviament- el bloc una miqueta abandonat, amb poques entrades i elaboració mínima de les mateixes.

Hui deixaré el que, per a alguns, pot ser una interessant curiositat: un grup d'indie-pop valencià interpretant una cançó en la nostra llengua a la sala El Sol de Madrid. Es tracta de La Habitación Roja, banda provinent de l'Eliana que compta amb una llarga trajectòria que començà, si no m'equivoque, allà per l'any 1996.

LHR sempre han emprat el castellà als seus temes propis, amb l'única excepció de la cançó "Bona nit", que és la que ens ocupa.

Personalment, em van agradar molt els seus dos primers àlbums, amb un estil molt en la línia de Teenage FanClub, on demostraven una gran capacitat per a les melodies pop amb dolces harmonies vocals. Deixem a banda les seues limitacions pel que fa als textos: perdonables quan duien poc temps perquè transmetien una sinceritat que feia més tolerable certa coentor.

Sense estendre'm més, us desitge bona nit amb l'actuació de La Habitación Roja a Madrid. Bonica cançó.







Sempre que vaig, tu tornes.
Quan te cride, no estàs.
Dius que no te faig falta,
que ja no me trobes...
me trobes a faltar.

Tanca els ulls i no plores,
bona nit, fins demà.
Si demà no me trobes,
ja mai més em trobaràs a faltar.

El meu cor està apagant-se,
el dia començant.
Uns que tornen a casa,
uns altres que se'n van.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, buenas tardes.

Te parecerá extraño que comente aquí, pero ahora te explico el por qué:

- Cabreada, entré en la web de la EOI de Valencia. Ahí, ví un enlace al Facebook de la escuela y me puse a leer comentarios a ver si yo era la única que no estaba conforme con la prueba de certificación del último curso.
Pude ver un comentario tuyo y un enlace a otro Facebook.. pero como no dispongo de cuenta ahí, traté de buscar algún enlace donde poder escribirte, y lo encontré en tu propio facebook (disculpas si invadí tu intimidad. No era mi intención esa).

El caso es que hice esa prueba el día 14 en la EOI de Valencia.
Decir antes de nada que el año pasado cursé el último curso (presencial) en una EOI de Galicia.. saqué unas notas estupendas en el examen de Junio (en todas las partes veintipico sobre veinticinco) salvo en una parte que saqué un 14, y el aprobado estaba en el 15. Así que me mandaron a Septiembre con esa parte. No pude presentarme en Septiembre ya que me mudé de ciudad (no me permitían examinarme de esa parte en Valencia!).. así que me ví obligada a repetir el curso con TODAS las asignaturas.

Por falta de tiempo (oposiciones y UNED) no me matriculé a las clases.. y fui directamente a las pruebas de certificación.
HORROR!!!!.. Me sentí inútil mientras lo hacía. Uno de los tres listenings me pareció una tomadura de pelo (por dificultad), y los readings no se adecuaban para nada a un nivel B2 (eran un C1 o incluso un C2). Las redacciones, en cambio, me parecieron sencillitas.. pero es que llevo mucho tiempo practicándolas (y en la universidad también curso lengua extranjera [con muy muy buenas notas]). No sé cómo puntuarán el Writting, pero ya sólo por el listening y el reading salí hundida.
Mañana tengo el speaking y no sé ni para qué me presento, pues me da la sensación que soy de las que aumentará el número de suspensos.

Así que, en resúmen, te escribo sólo para decirte que estoy totalmente de acuerdo contigo. El libro y el examen no tienen nada que ver.. y las clases son hasta ridículas comparadas con los tests finales.
Si quieren dar un B2, que se adecúen al First de Cambridge que también es ese nivel. Pero que no pidan C1 o C2 cuando no te lo reconocen!!!.

Por lo que tengo entendido ni hay septiembre, aunque eso lo preguntaré mañana. Lo doy por perdido.. creo que el curso que viene me presentaré al CAE o al Proficiency, y adiós a la EOI (sintiéndolo en el alma).

Perdón por el ladrillo, sólo quería apoyarte y decirte que estoy muy a disgusto con el examen de certificación de la EOI de Valencia (el de 2º de avanzado).

Saludos,
Laura.

Vicent Terol ha dit...

Hola, Laura. No et preocupes, cap problema amb que faces el comentari ací al bloc.

Presenta't al speaking per si de cas, no?

En qualsevol cas, estaria bé que m'enviares un correu a surfinpop@gmail.com i així estem en contacte. Més que res perquè, de cara a la reclamació que volem fer, és important que siguem un grup considerable.

També així et puc explicar més coses al voltant de l'assumpte que ens ocupa.



Salutacions