dimarts, 19 de juliol del 2011

Què divertit lo que escric

Vaig estar el diumenge al Festival Internacional de Benicàssim (FIB), on els grans protagonistes del dia van ser Portishead i Arcade Fire (podeu llegir una bona crònica a El País). Dos grans concerts, certament.

No obstant, un dels meus moments preferits fou la interpretació del tema "Wa Yeah!" a càrrec dels mallorquins Antònia Font.

Davant d'un públic nombrós, cap a les 19:40h, sonava eixa grandíssima cançó que fa difícil que pugues tenir els peus quiets. Eufòria, emoció i optimisme: immenses ganes de viure.

La cara B del festival; una actuació que no apareix a la majoria de les cròniques, atès que aquestes s'ocupen més dels grups que figuren amb lletres grans al cartell. Tanmateix, el concert d'Antònia Font es va poder gaudir més plenament, sense aglomeracions; tal com ocorre amb les bandes que toquen quan encara no s'ha fet de nit al FIB.

Repetisc: 'Wa Yeah!', una grandíssima cançó.



4 comentaris:

noséqui ha dit...

totalment d'acord Wa yeah!!!!!!

salutacions

Vicent Terol ha dit...

Gràcies pel comentari.

Hi estigueres també al FIB?

noséqui ha dit...

no vaig estar en el Fib,ja m'haguera agradat, però antònia font, i eixa cancó m'agraden moltissim!!

Vicent Terol ha dit...

Pense que és d'eixes cançons redones que pareixen haver sigut descobertes, més que creades.

Salut!