dimarts, 26 de gener del 2010

Ara Multimèdia, un projecte ambiciós


El dia 1 de febrer -és a dir, d'ací a sis dies- començarà a caminar un nou i ambiciós projecte periodístic a Internet: un diari digital íntegrament en valencià anomenat Ara Multimèdia.

Qui escriu aquestes línies hi col·laborarà amb un article setmanal, el qual també apareixerà publicat a L'aixeta.

De moment, a falta de poder opinar sobre el contingut del projecte, sí que podem dir que sempre és una bona notícia comptar amb un mitjà de comunicació més en la nostra llengua. I també que el vídeo promocional és de gran qualitat. Ací el teniu:





am from dimare on Vimeo.

5 comentaris:

aurora ha dit...

doncs fa bona pinta. ànim i endavant!

Marc Peris ha dit...

Bones, Vicent, jo fins ara havia col·laborat amb l'Informatiu amb humor gràfic. Però la veritat és que no era per a res un projecte que em motivés, per la seua concepció pseudo progre-bilingüe. M'agradaria col·laborar amb vosaltres. Si necesiteu alguna cosa m'ho dius.
Salut!

Anònim ha dit...

El video està bé.

Francesc Mompó ha dit...

L'enhorabona, Vicent. Molta sort.
Salut i Terra

Vicent Terol ha dit...

Aurora: Gràcies pel comentari. Esperem que estiga bé el diari.


Marc: Em pose en contacte amb tu per correu.


Testenguaret: Està currat, la veritat.


Francesc: Moltes gràcies!