diumenge, 8 de desembre de 2019

Aterratge

El meu marit sempre ha estat un home sense substància. Tanmateix, des del principi vaig sentir que m’atreia alguna cosa d’ell, però mai no vaig arribar a saber de què es tractava. Tot un misteri. El temps ha transcorregut i la nostra vida de parella s’ha caracteritzat per la grisor que emanava de la seua persona. Allò, el punt interessant amagat, no aflorava. Els meus somnis s’enfocaven cap a fora. Em refugiava en aquella evasió.

Hui m’ha revelat el gran secret. Encara no m’explique com ha pogut ocultar-me, durant tants anys, que ell era l’Home Ultrasònic, l’adorable superheroi de la ciutat. Tot i que sí que és cert que, a poc a poc, em van arribant alguns flaixos a la memòria, peces que encaixen.

M’ha trencat el cor. Descobrir la identitat del meu amor platònic... Una tragèdia irreversible. L’estranya fi d’una quimera.


Microrelat finalista el mes de novembre en el X Concurs ARC de Microrelats "Aniversari" (Subtema: Secrets).

2 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Ara li hauries de descobrir el teu secret a l’Home Ultrasònic: que tu ets la Catwoman.

Haiden Hays ha dit...

Me diagnosticaron VIH hace unos 5 años y he vivido tomando ARV y pensé en tener medicina herbal para curar esta enfermedad por completo. No podría soportar los vómitos y mi lengua se pondría blanca debido a estas enfermedades llamadas VIH/SIDA. Aprendí a vivir con eso, pero definitivamente oré y me impusieron las manos. Mis amigos en el trabajo sabían sobre mi estado de VIH, así que en un día fiel, mi amiga Hannah me habló sobre este gran hombre llamado Dr. Itua. Del oeste de África porque mi La amiga Hannah también es de África occidental, vino a obtener un título aquí en Carolina del Sur, acepté el desafío y me comuniqué con el Dr. Itua Herbal Center... drituaherbalcenter@gmail.com también chatea en HerbStore https://drituaherbalcenter.com/shop/.
Luego me entregó su medicamento a base de hierbas que estaba etiquetado como Cura de medicina a base de hierbas del Dr. Itua para el VIH / SIDA, lo tomé como me indicó. Después de dos semanas fui a la prueba y me dieron Negativo. Sigo escribiendo en todos los blogs relacionados con las siguientes enfermedades, como el VIH/SIDA, el virus del herpes, la culebrilla, la hepatitis B/C, el cáncer, la enfermedad de Alzheimer, el VPH, la infertilidad masculina y femenina, el melanoma, el mesotelioma, la diabetes y el mieloma múltiple. , enfermedad de Parkinson, tumores neuroendocrinos, herpes, vih/sida, linfoma no hodgkin, diarrea crónica, EPOC, hechizo de amor, hepatitis, porque cura este tipo de enfermedades.