dimarts, 16 de març del 2021

Miratges

Algú m'havia suplantat. Ho vaig saber en revisar l’historial de compres a la web. Després de l’alarma inicial, vaig tractar de racionalitzar les coses: la quantitat de diners no era tan elevada. I vaig sentir —per què no dir-ho?— una certa calidesa de proximitat humana. Podria conèixer aquella persona algun dia? Dir-li que estava disposat a deixar-ho córrer? Fins i tot, no m’importava que fera més comandes, sempre que es mantinguera dins d’uns marges econòmics raonables. Vaig parar esment en les compres, de nou, i em vaig adonar que els seus gustos eren semblants als meus: dues novel·les policíaques i varetes d’encens. Uns dies més tard, em va sorprendre rebre aquells productes a casa. Pensava que hauria fet servir un punt de recollida. Aleshores vaig entendre que es tractava d’un regal, fet amb els meus diners, això sí, però la intenció d’apropament era clara. Compartíem aquell desig. O això em semblava... Per la meua banda, no podia fer res més que esperar. Però el temps passava i no donava noves senyals de vida. No sé si es va arribar a enfadar amb mi. El cas és que hui, quan he volgut accedir a la web, he vist, abatut, que m’havia canviat la contrasenya.

 

Microrelat finalista el mes de febrer en la X edició del Concurs de Microrelats "Microconcurs La Microbiblioteca", organitzat per la Biblioteca Pública Municipal Esteve Paluzie de l'Ajuntament de Barberà del Vallès.

5 comentaris:

Vicent Llémena i Jambet ha dit...

No sé si serà una història real o fictícia, però m'ha agradat molt, estar en eixe lloc deu ser d'allò més descoratjador.

Vicent Adsuara i Rollan

xavier pujol ha dit...

Nous temps, nous contes.
Excel·lent.

Maripaz ha dit...

M' agradable molt... Algún et suplanta i t' envía el que vols... Una mirada diferent.

Josep ha dit...

Bo, m'agrada!

Anònim ha dit...

Ara m'ha mig passat a mi, ix el teu bloc i diu que a algú li diagnosticar en algo. No no sóc yo. Espere que tinguen l'humanitat de deixar-me en pau.
Gràcies Vicent per deixar expressar-me. Ya poden tergiversar qualsevol cosa sinse infringir la llei.
Gràcies, Vicent.

Vicent Adsuara i Rollan