dimecres, 14 de gener del 2009

Hola, sóc Tzipi Livni

Hola, sóc Tzipi Livni. Que no et sona el meu nom? Doncs t'hauria de sonar, perquè sóc la ministra d'afers estrangers d'Israel i últimament estic eixint molt per la tele: que si reunió per ací, que si reunió per allà...; fins i tot m'he reunit amb el Moro-Atinos, que tu coneixeràs un poc (més que jo segur). A més, si repeteixes el meu nom moltes vegades, sona divertit: "Tzipi, tzipi, tzipi, tzipi, tzipi...". A que pareix com si cridares un gat?

Ai...! És que jo sóc així: divertida. Em pots veure dalt descollonant-me. La veritat és que el càmera va fer la foto, ja amb el micròfon tancat, després que jo pronunciara les següents paraules: "La situació dels civils a Gaza és com hauria de ser". Ho vaig dir, a més, el dia de cap d'any; i tots estem contents quan comença un any nou, perquè ens proposem alcançar determinats objectius i tot això. Jo, en concret, m'he proposat guanyar les eleccions del 10 de febrer amb el partit Kadima. O siga, que amb el partit Kadima podré seure a la cadira (de presidenta); ha, ha, ha...!

I ahí estem pegant-li a l'assumpte per tal d'aconseguir-ho: destruint hospitals, carreteres, col·legis, poblats de pescadors, magatzems d'aliments, cases, comerços, fàbriques...; matant famílies senceres, xiquets, dones, homes, metges, gent de Hamas, gent que no és de Hamas, gent grant, gays, heteros... Si és que nosaltres no discriminem a les persones, eh? Com sóc! Ha, ha, ha... El cas és que m'ho passe... bomba. En dir-te que, després de l'últim bombardeig, quasi em còrrec al veure les fotos d'eixos desgraciats...! Morts, mutilats, sang, sang, sang..., sí!!

Per acabar et comentaré que fins i tot m'han fet una cançó per a la campanya electoral, amb el seu corresponent videoclip. Una cançó i un videoclip que van a arrasar! Sí, arrasar, arrasar!!