dissabte, 15 de gener del 2011

WikiRebels, objectiva aproximació a WikiLeaks

Al recomanable programa de TV3 '30 minuts' es va emetre el dijous de la setmana passada, 6 de gener, un interessantíssim documental de la televisió sueca SVT al voltant de WikiLeaks i Julian Assange. El reportatge, amb el títol de WikiRebels, i d'una hora de duració, és una aproximació seriosa i objectiva al fenomen que ha suposat la irrupció d'aquesta organització a l'actualitat; també es parla, inevitablement, de l'estrella mediàtica en què s'ha convertit el seu carismàtic i polèmic líder.

Sovint visitem els blocs amb presses i no ens detenim a veure vídeos llargs (fem moltes coses així a Internet: deglutició ràpida de continguts curts). Tanmateix, us aconselle que busqueu una estona apropiada i un seient còmode per mirar aquest documental.









3 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Jo el vaig poder veure a la televisió i em va agradar moltíssim. Només vaig trobar a faltar alguna altra versió americana que estigués en contra. Però de totes maneres em va agradar molt el tractament i em va saber per poder saber com havia començat tot i la seva història. Totalment recomanable ;)

Vicent Terol ha dit...

Potser sí es troba en falta alguna veu més en contra de la transparència. Tot i això, com dius, és molt recomanable. Estic convençut que prompte Canal 9 emetrà documentals d'eixe estil...

Alegria De La Huerta ha dit...

Demà mateix, sí, sí... de fet volen fer contraprogramció contra TV3 ;)