diumenge, 21 de juny del 2009

2ns Premis de Microrelats d'El Penjoll: Energia positiva

Vaig escriure ahir el següent microconte per als 2ns Premis de Microrelats 2009 organitzats pel bloc El Penjoll, art de paraula.


ENERGIA POSITIVA

Decidí aplicar-me amb la major tenacitat possible en aquell canvi de vida, sent estricte en l’acompliment de les successives incorporacions: vegetarianisme macrobiòtic, reiki, ioga, meditació zen, shiatsu, flors de Bach... Perseguia el creixement personal, l’equilibri físic i espiritual. Un dia, mirant el calendari i la gent que m’envoltava, vaig ser conscient que havia arribat a la immortalitat.




Després de penjar el microrelat, refelet va escriure un comentari on em deia que havia superat els 300 caràcters -espais inclosos-, límit establert a les bases dels Premis. No és estrany que això m'ocòrrega, atès que sóc una persona prou despistada.

De manera que vaig haver de retallar el conte, i la cosa va quedar així:


ENERGIA POSITIVA

Decidí aplicar-me al màxim en aquell canvi de vida, amb successives incorporacions: vegetarianisme macrobiòtic, reiki, ioga, meditació zen, flors de Bach... Perseguia l’equilibri físic i espiritual. Un dia, mirant el calendari i la gent, vaig ser conscient que havia arribat a la immortalitat.



Quina de les dues versions us agrada més, en cas que us n'agrade alguna?

3 comentaris:

zel ha dit...

Mira, el primer, tot i que en essència no difereixen gaire, es nota quan es retalla, em sembla.

Sort!

elisabet ha dit...

estic d'acord amb en zel. els microrelats tenen l'encant en l'ús del lèxic adient i en el final inesperat, per ràpid. quan el retalles, perds la primera premissa.
que vagi bé!

Vicent Terol ha dit...

zel i elisabet: La veritat és que, llegint els dos un darrere l'altre, també a mi m'agrada més el primer. Gràcies.