dimecres, 27 de maig del 2009

Encara aniré a votar II?



Doncs mira... Jo que tenia pensat no votar, ara és possible que acabe anant al col·legi el 7-J per a donar el meu suport a Iniciativa Internacionalista. Entre altres coses, perquè s'ha convertit en un símbol de resistència a la política d'excepció aplicada per l'Estat Espanyol. També em fa ganes de votar-los al veure les reaccions dels Patxi López, Rosa Díez, Jiménez Losantos, Rubalcaba, Cospedal... davant la legalització de la candidatura a càrrec del Constitucional, i també l'actitud criminalitzadora de la premsa espanyola. Això si no intervé Garzón o qui siga abans de les eleccions i els torna a il·legalitzar.


3 comentaris:

elisabet ha dit...

Com ja vaig dir de passada al bloc de mon germà (http://diaridavort.blogspot.com), a mi em passa com a tu. Segurament faci el mateix com a efecte rebot...

Joan Vecord ha dit...

L'efecte rebot aquest pot arribar espectacular, i hi ha força gent (sobretot al País Basc, però també a Catalunya) que està pensant de votar II per aquest motiu. Entre d'altres, jo mateix, que fins fa poc dubtava entre II i Esquerra Anticapitalista-Revolta Global. Arribar als 2 eurodiputats (uns 600 mil vots, més o menys) comença a ser un horitzó possible i no de ciència ficció.

Vicent Terol ha dit...

Més enllà de l'efecte rebot -impuls emocional-, també des de la raó podem recolzar II. I això que jo, en principi, compartisc aquella pintada de la que es feia ressò Galeano: "Si les eleccions serviren per canviar alguna cosa, serien il·legals".

Heu llegit el seu manifest (http://www.iniciativainternacionalista.org/index.php?option=com_content&view=article&id=3:manifest&catid=3:noticies&Itemid=4)?

És clar que un manifest no és un programa detallat (programa, programa, programa, que deia Anguita), però hi ha una declaració d'intencions clara. S'està contra un sistema que genera injustícies, guerra, exclusió, fam...

Ho he decidit, elisabet i Joan. Els votaré també!