dissabte, 2 de maig del 2009

Nirvana i Mecano

No m'agrada autoimposar-me obligacions periòdiques al bloc, com allò de la cançó dels dilluns o la frase dels diumenges o coses semblants. Em pareix molt respectable -i admirable!- que altres blocaires ho facen, això sí.

No obstant, encara que semble una contradicció amb el que acabe de dir, cada mes actualitze una recomanació d'un llibre i una llista de cançons. No em suposa cap esforç, donat que es tracta d'una periodicitat dilatada; com m'agrada llegir i escoltar música, m'és fàcil complir amb aquesta -diguem-li- secció.

En la llista de cançons d'aquest mes de maig he inclòs un tema d'un grup anomenat Los Acusicas. És possible fusionar a Nirvana i a Mecano? Comproveu-ho vosaltres mateixos: Smells like teen spirit i No es serio este cementerio en una mateixa cançó.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Adoro Mecano, Nirvana i ja era fan de Los Acusicas, peró mai m'hagués imaginat que aquesta barreja pogues existir!!

M'ha encantaaat!

Vicent Terol ha dit...

Han fet altres barreges impossibles. Crec que una d'elles era Soft Cell i Rod Stewart. Són molt divertits... Un poc fatxetes -ja ho eren a Los Nikis- però amb enginy.